Naar boven

Lockdown

Winkels dicht, online open!

Vanwege de landelijke maatregelen zijn onze aangesloten winkels tot nader bericht, maar in ieder geval tot 9 februari, dicht. In de tussentijd kun je gelukkig nog steeds bij hen shoppen via onze webshop. Zo kun je toch jouw favoriete schoenen bestellen en tegelijkertijd de lokale schoenenwinkel blijven steunen in deze moeilijke periode.

Wat betekent dit voor jouw bestelling?

Verzending
Onze aangesloten winkels proberen zoveel mogelijk de bestellingen die geplaatst zijn op dezelfde dag te versturen. Helaas kunnen we niet garanderen dat PostNL jouw pakket optijd levert. Hier en daar kan er dus een vertraging optreden in de levertijd van jouw online bestelling.

Retourneren
Wil je jouw bestelling retourneren, dan kan dit nog steeds via het meegeleverde retourlabel bij de bestelling. De aangesloten winkels doen er alles aan om jouw retourpakket in ontvangst te nemen. De retourverwerking kan echter iets langer duren dan je van ons gewend bent. Retourneren via een aangesloten winkel is momenteel niet mogelijk.

Afhalen bestelling winkel

Je kunt tijdelijk geen orders meer afhalen in een aangesloten winkel. Ook kun je tijdens het bestelproces niet meer kiezen voor deze afhaallocatie.Heb je recent een bestelling geplaatst en gekozen voor een aangesloten winkel als afhaallocatie? Neem dan contact met ons op als je de bestelling alsnog graag wilt ontvangen op je huisadres. Houd er rekening mee dat de levering van jouw pakketje hierdoor vertraging oploopt.

Afhalen bestelling PostNL servicepunt
Heb je recent een bestelling geplaatst en gekozen voor een PostNL servicepunt als afhaallocatie, maar is deze locatie gesloten? Pakketten die op een gesloten PostNL-punt liggen, haalt PostNL zoveel mogelijk op. Zij zullen deze pakketten naar een ander PostNL-punt brengen in de buurt dat wel geopend is. Pakketten die op een gesloten PostNL-punt liggen omdat je als ontvanger niet thuis was, bezorgen zij opnieuw. Hierover wordt je geïnformeerd door PostNL.

Heb je nog vragen, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice via info@topshoe.nl of op telefoonnummer 088-5440544.

Wij vragen om jouw begrip in deze situatie. TopShoe en haar aangesloten winkels wenst iedereen heel veel sterkte toe in deze lastige periode. Samen komen we hier doorheen!