Naar boven
  • Gratis verzending
  • 80 winkels in 1 webshop
  • Meer dan 400 merken
  • Gratis retourneren

Veelgestelde vragen

Hoe plaats ik een bestelling?

Ga naar het artikel die je wilt bestellen en klik op de juiste maat. Klik vervolgens op klik en bestel. Het artikel wordt nu in de ‘winkelwagen’ geplaatst. Om af te rekenen klik je rechts bovenin op ‘winkelwagen’. Je komt hier in een scherm waar je verder kunt winkelen of kunt afrekenen. Je klikt op ‘verder naar gegevens’, waarna je in een nieuw scherm komt waarbij je kunt inloggen met je account of zonder account. Kies één van de opties. Vul de gegevens in waar een * achterstaat. Deze gegevens zijn noodzakelijk voor de verzending van de bestelling. Alles ingevuld? Klik dan op ‘verder naar betalen’ en kies daar je betaalmethode. Accepteer de algemene voorwaarden om de bestelling af te ronden en klik daarna op ‘bestelling afronden’. Volg de betaalinstructies op het scherm. Wanneer de betaling verwerkt is ontvang je direct een bevestiging per e-mail.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij hanteren een levertijd van 1 tot 3 werkdagen.

Moet ik verzendkosten betalen?

Je betaalt binnen Nederland geen verzendkosten.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Zodra je een bestelling hebt geplaatst ontvang je een track & trace code per e-mail. Met deze code kun je via de website van PostNL jouw bestelling volgen. Ook kun je de status van je bestelling opvragen bij onze klantenservice via info@topshoe.nl of via 088 - 5440544.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja dat kan. Je kunt je bestelling ophalen bij één van de 80+ aangesloten TopShoe.nl winkels of bij een servicepunt van PostNL. Dit kun je aangeven in het bestelproces. Klik hier voor de dichtstbijzijnde deelnemende TopShoe winkels in jouw buurt.

Waarom heb ik maar een deel van mijn bestelling ontvangen?

TopShoe.nl bestaat uit 80+ winkels. Het komt weleens voor dat je bestelling van verschillende winkels vandaan komt en dat het er een deel van de bestelling eerst geleverd wordt. De rest van de bestelling wordt zo snel mogelijk erachteraan geleverd.

Binnen hoeveel dagen mag ik mijn bestelling retourneren?

Je kunt je bestelling binnen 14 dagen kosteloos retourneren.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als je je bestelling wilt annuleren kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice via info@topshoe.nl of via 088 - 5440544. Wij kijken dan of het nog mogelijk is om de bestelling te annuleren.

Versturen jullie ook naar het buitenland?

Ja, wij versturen ook naar het buitenland. Hier zitten wel verzendkosten en retourkosten aan verbonden. Helaas herkent ons systeem (nog) geen buitenlandse adressen. Mocht je een bestelling willen plaatsen kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice via info@topshoe.nl. Vermeld in de e-mail het artikel wat je wil bestellen, de kleur en de maat.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd adres heb opgegeven?

Als je een verkeerd adres hebt opgegeven kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice via info@topshoe.nl of via 088 - 5440544. Wij kijken dan of het nog mogelijk is om het adres te wijzigen.

Betaal ik extra kosten als ik voor achteraf betalen kies met Afterpay?

Om gebruik te maken van de betaalmethode Afterpay betaal je €0,95 cent aan servicekosten. Deze kosten betaal je ook achteraf.  Je hebt 14 dagen de tijd om de bestelling te betalen via Afterpay. Retourneer je de bestelling, dan hoef je de servicekosten uiteraard niet te betalen.

Ik wil mijn bestelling (deels) retourneren maar ik heb gekozen voor de betaalmethode Afterpay. Moet ik eerst het volledige factuurbedrag betalen? 

Nee, je hoeft niet het volledige bedrag aan Afterpay te betalen als je de bestelling (deels) retourneert . Zodra wij de retour ontvangen hebben en verwerkt is in het systeem, ontvangt Afterpay automatisch een seintje. Je ontvangt na een aantal werkdagen een aangepaste factuur van Afterpay.

Is er BTW van toepassing?

Ja al onze prijzen zijn inclusief BTW.